1. Czy mogę złożyć wniosek o pożyczkę telefonicznie?

Niestety nie. Aby otrzymać pożyczkę na platformie eksprepozyczka.pl należy złożyć wniosek online. Jednak, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy zapraszamy do kontaktu z naszym call center pod numerem 667 228 225

2. Kto może otrzymać pożyczkę?

Aby otrzymać pożyczkę należy spełniać podstawowe wymagania naszej polityki kredytowej i mieć:

  • skończone 21 lat
  • polskie obywatelstwo
  • źródło dochodu

3. Jakie dokumenty są wymagane, aby aplikować o pożyczkę?

Potrzebujesz mieć tylko:

  • ważny dowód osobisty
  • konto w banku

4. Co jest potrzebne aby otrzymać ofertę na PoCash.pl

  • Aktualny adresu e-mail. Na podany adres będziemy wysyłać ważne dokumenty – między innymi Umowę Pożyczki jeśli znajdziemy dla Ciebie ofertę pożyczki
  • Aktualny numer telefonu komórkowego. Będzie on potrzebny aby zarejestrować konto w serwisie Pożyczkodawcy.

5. Czy mając pożyczkę u innego pożyczkodawcy mogę otrzymać pożyczkę przez PoCash.pl?

Tak, możesz wnioskować o pożyczkę nawet jeśli masz inne zobowiązania. Jeśli spełniasz wymagania polityki kredytowej Pożyczkodawcy, możesz otrzymać pożyczkę. Twoja historia kredytowa sprawdzana jest pod kątem tego, czy nie zalegasz ze spłatą swoich zobowiązań w Krajowym Rejestrze Dłużników oraz w Biurach Informacji Gospodarczej.

6. Wypełniłam wniosek i podałam swoje dane, jakie są następne kroki?

Twoje dane zostają przesłane za pomocą bezpiecznego, szyfrowanego połączenia do Pożyczkodawcy. Decyduje on na podstawie polityki kredytowej, czy może udzielić Ci finansowania. Jeśli decyzja jest pozytywna, zostajesz przekierowany na stronę www Pożyczkodawcy, gdzie dokończysz proces aplikacji o pożyczkę.

7. Dlaczego mój wniosek został odrzucony?

Wniosek może zostać odrzucony z różnych powodów, takich jak negatywna historia kredytowa, brak dochodu, czy zbyt duża ilość zaciągniętych pożyczek w innych instytucjach finansowych. Warto skonsultować się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.

.

8. Czy obcokrajowiec może otrzymać pożyczkę?

Nie, warunkiem otrzymania pożyczki jest posiadanie polskiego obywatelstwa.

9. Gdzie znajdę wzór Umowy Pożyczki?

Taki wzór znajdziesz, klikając TUTAJ. Jest to wzór Umowy pierwszej pożyczki.

Zawsze też możesz uzyskać pomoc dzwoniąc na numer 667 228 225.

10. Czy mogę przełożyć termin spłaty pożyczki?

Tak, dzięki opcji refinansowania pożyczki. Jest to usługa płatna i zyskujesz dzięki niej możliwość przedłużenia spłaty pożyczki o kolejne 30 dni. Możesz to zrobić np. będąc zalogowanym do Panelu Klienta na stronie internetowej Pożyczkodawcy.

11. Kiedy i jak spłacić pożyczkę?

Pożyczki udzielane są na okres o30 dni. Wiążącą datą jest dzień przelania pożyczki na Twoje konto. Na przykład: Jeśli wziąłeś pożyczkę na 30 dni i otrzymałeś przelew 8 sierpnia, jest to pierwszy dzień obowiązywania twojej Umowy Pożyczki. Dzień spłaty przypada zatem na 6 września.

Wszystkie informacji dotyczące spłaty, takie jak termin i dane do przelewu, są dostępne w Twoim Panelu Klienta. Tam również możesz bezpośrednio dokonać spłaty pożyczki. Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 667 228 225